Barion Pixel
Higiénia

A Zewa WC papír története és fejlődése

Zewa WC papír

A 2019-es világjárvány kirobbanása előtt talán a hétköznapi ember soha sem gondolta volna, hogy talán egyszer probléma lehet a toalettpapír ellátással. Az emberek hatalmas mennyiségben vásároltak fel tartalékokat, és jelenleg is azzal riogatnak bennünket, hogy a gázhiány miatt ellehetetlenedhet ezeknek a higiéniai termékeknek a gyártása.

Szükséghelyzet esetén persze bármi is jó lehet, csak legyen. Általános esetben viszont vannak olyanok, akik igényesebbek ezen a területen. Biztonsággal állíthatjuk, hogy az egyik közkedvelt termék a Zewa WC papír, aminek a neve legalább ismerősen fog hangzani bárki számára, akárhova utazzon az ember. De hogy mi vezette idáig ezt a sikeres vállalatot, hogy most ennyire nagy népszerűségnek örvendenek a termékeik, azt már kevesebben tudják.

A Zewa WC papír történetének kezdete – vissza a gyökerekhez

A Zewa WC papírt gyártó cég történetéhez az 1960-as évekig kell visszatekintenünk, amikor is elkészült az első háztartási papírtermékek gyártásával foglalkozó gépsor Mannheim-Waldhofban. Amikor megalkották az univerzális konyhai papírtörlőt is, ennek piacra dobásával megszületett a Zewa brand. Tulajdonképpen az érdekesnek ható kifejezés az üzem nevéből származik, vagyis a Zellstofffabrik Waldhof-ból, ahol a két szó első két betűiből alkottak egy új, praktikus elnevezést. Az idő előrehaladtával a márka egyre ismertebbé vált, kitartóan vezette be újításait.

Essity – jelentős változások a márka életében

A Zewa WC papír, ami sokak számára a minőségi toalettpapírral jelent egyet, legrégebbi formájában 1966-ban látta meg a napvilágot. Ez a rózsaszín  és rendkívül puha termék Zewalind néven mutatkozott be elsőként, amikor még elképesztően hatalmas innovációnak is számított a korában. Divatos termékké vált, így rengetegen lettek rendszeres vásárlói az újdonsült terméknek.

Időközben a vállalatot felvásárolták, 1995-től a svéd SCA cég tulajdonává vált a Zewa brand, majd 2017-től Essity néven folytatja tovább a vállalat a háztartási és higiéniai termékek üzletágát. A Zewa nevet megtartották termékeiknek, és ma is közkedvelt, népszerű terméknek számít a Zewa WC papír a bevásárlóközpontokban, illetve az online rendelések esetén is.

Zewa WC papír a napjainkban

Manapság már számos változata létezik a Zewa WC papírnak, hiszen az innováció előrehaladtával egyre csak nőttek az igények is, amit a piaci versenyben igyekeznek maximálisan kielégíteni a különböző szereplők. Az eltérő illatosítással és több rétegszámmal rendelkező termékek mellett a vállalat kifejlesztette az ugyancsak többféle változatban megjelenő nedves Zewa WC papírt is, amely ugyancsak nagy népszerűségnek örvend.

Mindezekben viszont az is a rendkívül megnyugtató és jó hír, hogy maga a Zewa vállalat a különböző termékeinek gyártása során maximális figyelmet fordít arra, hogy csökkentse a káros környezeti hatásokat, amelyeket a szóbanforgó termékek gyártása okoz. A vásárlói igények, illetve a környezetvédelem szem előtt tartásával sikerült végső soron a vállalkozást fenntarthatóbbá tenni. Ezáltal minden vásárlói igénynek megfelelnek, és amíg rajtuk múlik, folytatják a gyártást a vásárlók nagy örömére.